VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det här med husmanskost

Kategori: Dagens midda

 
Det är helt klart det godaste man kan äta enligt mig i alla fall.
 
Äntligen har potatisarna blivit så man kan göra mos. Som jag längtat efter det, även om jag är riktigt förtjust i nypotatis.
Så idag gjorde jag biffar, potatismos och kokt blomkål till detta. Tänkte ha i blomkål i moset, men får göra det en annan gång, tror det kan bli riktigt gott faktiskt.
 
 
 
Dagens midda har jag inte direkt varit flitig med på ett bra tag, månader känns det som. Men har varit ganska trött på alla mat, så de jag ätit är typ de jag kommit på i sista stund och då kanske inte varit så märvärdigt, därför jag inte tagit kort och delat med mig. Får såna perioder ibland, men särskilt på sommaren när det är varmt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: