VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kul och göra nån glad

Kategori: Jag o min vardag

 
Var och mötte mamma vid bussen, tog en runda inom Ica. Köpte ju billiga kräftor innan idag på Netto, så vi fick ju ha bröd och ost oxå till dessa. Med oss menar jag Mamma och jag. Varje år äter vi kräftor ihopa eftersom de här med kräftskivor alltid blir så svinigt, folk tappar och har sig, sen luktar de i hela huset..haha. Så på lördag ska vi ha vår egna kräftis.
 
I alla fall så gick hon sen med mig hem och fick kaffekokaren och blev jätteglad. Härligt och göra sin mamma glad.
 
Nu blir det snart nåt lätt till midda, sen kommer Linda och hämtar upp mig för nåt vi ska göra, bara hon och jag. Kan behövas. Längesen de bara var vi två helt ensamma.
 
Så hörs vi inte mer idag, så på återseende imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: