VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lördag

Kategori: Jag o min vardag

 
Är glad att jag inte festade igår, var riktigt skönt med en lugn hemmakväll. Och tur var det oxå, för så dåligt som jag sovit inatt pga fått mens ont som faen och blöder satan i det, varit uppe typ varannan timme och bytt bindor, får ju lägga 3 dubbelt..suck..ja ja mindre viktigt o läsa, men ändå.
 
Så vad händer idag då? Jo ska snart iväg en runda till Netto med mamsen, vill ha hem vatten plus nån dricka till kräftorna vi ska äta imorgon.
 
Finns planer för ikväll via sms, men vi får se hur de blir med de. hade varit kul
Oavsett ang kvällen så ska jag titta på OS, bl a höjdhoppning med Emma Green, hade varit så kul om hon fick en medalj.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig ut
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: