VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Usch för helgen

Kategori: Jag o min vardag

 
Måndag och ny vecka igen. Pratat med AF och inget där inte om att jag skulle på kurs, bara och vänta på nya handlingsplanen. Vilket inte brukar gå så fort.
 
Oxå då ang helgen. Har bara detta att säga. Tur att inte det bordet man brukar sitta vid på uteserveringen stod där det brukar för då hade vi väl alla blivit träffade av elden. Nu satt vi ca 5 meter från branden
Vad jag menar går att läsa på, idioter som försöker sätta eld på allmän plats när de sitter folk där, försök till mordbrand
 
 
Resturang Flamingo i Perstorp
 
Riktigt obehaglig upplevelse kan jag säga
 
Har tyvärr även en del problem med bloggen, går sällan att logga in, hoppas att dessa buggar snart rättas till
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: