VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen en nyckel

Kategori: Jag o min vardag

 
Yeeehooo mitt paket har kommit, men fick det ju gratis med express, så de är och passa på. Beställde i måndags. Snabbt och bra. Hoppas nu bara att tröjan passar o att mössan är en sån jag vill ha.
 
Även fått lite oväntade pengar, så ska väl in på Ica och göra av med lite på mat...Haha..ja mattokig som jag är, eller nja snarare att jag gillar o laga mat o hitta på olika nya maträtter som ni vet. Ska ju baka lussekatter med, fast till de har jag allt hemma o kan köra igång när jag vill.
 
Förutom detta så tvättar jag och städar idag. Just de ja, tvätt....var nere i bytte i maskinen innan o minsann att vaktis med fru står och borrar upp sån där nyckeltavla, har bara tagit nästan 10 år..haha. Men bättre sent än aldrig sägs det. Hoppas det blir bättre nu, för folk kan inte boka för en hel månad och ej heller ta nån annans tid. Tror de kan bli skitbra faktiskt. Hört andra som är nöjda med detta system istället för lister man skriver upp sig på.
 
Nähä dags och göra sig klar, ska möta upp mamsen med
 
 

Kommentarer

  • linda jacobsson säger:

    Det var ju på tiden...

    Svar: Ja verkligen
    shaminelle

    2012-12-05 | 15:25:42

Kommentera inlägget här: