VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Beslutsångest

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
Har i säkert 2 timmar funderat på om jag ska baka lussekatter redan idag. Lite tidigt kan jag tycka, brukar ju göra det dagen innan lucia. Risken är att om jag gör dom idag så kan jag inte låta bli dom..haha. Så kanske skulle vänta till imorgon ändå, eller varför inte till helgen..hmm..svårt val det här.
 
Är riktigt sugen på att baka. Ångrar nu att jag inte köpte citroner när jag var på Ica idag, så kunde jag gjort såna där citronmuffins. Lätt och vara efterklok. Kan ju inte baka för infrysning för då blir de proppfullt och jag håller ju på att göra plats för lussekatterna.
 
Dilemma jag har. En till frys hade ju inte varit helt fel...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: