VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Huller om buller dag

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Nu har jag invigt min dammsugare. Och måste säga att jag köpt en väluppfostrad sådan, den varken bet mig i hälsenan eller fastnade och hoppade över nån tröskel, och den lät till och med bli att skrynkla mattorna när den rullade fram...haha. Så inga klagomål här inte.
 
Vet ni vad mer..Jo jag har, 5 flaskor av apotekarnes julmust, alltså ca 7,5 liter. Hur länge tror ni att detta räcker? Jag gissar på en vecka..haha.
 
Fredag idag...Vilket innebär fest med Linda, Alli och Sandra, är ju lixom karaoke på Flamman och det får man ju inte bara missa även om man kan gissa sig till vilka som går dit. men kommer åtminstone folk från andra orter. Så nu är vinet på kylning och nedräkningen ahr börjat, gissar på kl: 18 ungefär.
 
Förresten de snöar ju idag. Redan kommit en hel del, hoppas ju på en riktigt vit julafton.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: