VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

JFR.SE

Kategori: Kläder

 
Tack vare en annan bloggare så har jag nu hittat ännu en sida med saker jag vill ha. Ååå vad jag ibland önskar att jag var miljonär även om de inte går nån nöd på mig..hehe.
 
Men kolla så snyggt, kanske inte klacken på kängan, vill ha mer platt lixom. Men fräsiga var dom. Tror den där jackan kommer och hamna hemma hos mig inom kort, vem vet.
 
Titta in och kolla
 
 
Snäll jag är som gör reklam för deras sida utan att ens har shoppat där nån gång
 
 
 
 

Kommentarer

  • sandra, 18 år & tvåbarnsmamma säger:

    Snygga grejer! Älskade tjocktröjan.
    Har gjort ett inlägg med lite skotips på bloggen, kika in! :)

    Svar: Ja de tyckte jag med. Mmm den tröjan verkar mysig som bara den, ok ska kolla hos dig:)
    shaminelle

    2012-12-19 | 11:28:02
    Bloggadress: http://les.webblogg.se

Kommentera inlägget här: