VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Juldagen

Kategori: Jag o min vardag

 
Hade en riktigt trevlig och mysig julafton med mamsen igår, massor med god mat och såklart julklappar.
 
Hon blev riktigt glad för min överraskning oxå, som var en Janssons Frestelse, visste ju att hon gillar det och jag aldrig gjort det. Så jag lyckades och göra en god sådan och ändå var det första gången nånsin. Hon sa även till mig att smaka, men jag var lite sådär. Men va fasen tänkte jag, måste ju smaka vad jag själv gjort och kan ju säga att jag verkligen gillade det. Har alltid varit emot varm sill, men detta kan jag tänka mig att äta fler gånger.
 
 
 
 
Ni ser min Jansson längst ner till vänster på en bit folie, ser väl fin ut.
 
Vi hade dessutom: dillsill, löksill, tomatsill, gravad lax, romsås, ägghalvor med svart rom och räkor, rökad ål, julost och julkorv.
Efter detta kom resten fram som var: stekt brysselkål (förkokt), skinka, prinskorvar, mammas goda köttbullar, brunkål.
Och såklart även bröd och JULMUST i massor..hehe
 
Lite senare idag ska vi på det igen, ska bli mums..längtar redan..haha
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: