VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Knepigare än vanligt

Kategori: Tankarna flödar

 
 
Hmmm...och hmmm...och hmmm
Lite kluven här nu ang kvällen. Bestämt hemmamys med tacos och finalen i "X-Factor". Men nu har de dykt upp ett till förslag, riktigt kluven. Kan visserligen göra båda, men vill jag verkligen göra mer än jag ahde planerat. Ååå vad jag ogillar när sånt här händer. Alltid får jag då sån beslutsångest. Som om jag inte har de ofta då..haha. Jag är ingen typisk ja och nej sägare, jag vill alltid hålla allt öppet in i sista stund. Just för att jag alltid vill kunna göra som jag vill, vilket jag gör oxå. Ingen kan någonsin påverka mina beslut jag tar.
 
Men idag är de knepigare än vanligt..haha...får fundera skarpt nån timme!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: