VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lägg pengarna på viktigare

Kategori: Tankarna flödar

 
Fick för en tid sedan detta här häftet med 140 frågor, la det åt sidan, några veckor senare kommer en påminnelse med brev. och nu för tredje gången har de kommit ytterligare ett häfte.
 
Varför jag tar upp detta är för att man läser så mycke om att de dras ner på en massa inom vården, t ex mindre anställda och att våra gamla inte har det så bra,
 
Hur kan man då lägga massa pengar på massutskick av alla dessa enkäter.
Okej att skicka ett, men därefter även 2 påminnelser är väl ändå för mycke. Jag menar, inte fan kommer jag och fylla i den bara för jag får påminnelser. Hade ju varit bättre om dom lät bli och la pengarna på viktigare saker inom vården. Förstår inte tankegången runt detta.
 
Tänk så många som får hem sånt här och multiplicera det med
6-7 kr för det är vad ett porto kostar. Med andra ord har de lagt ut runt 18kr på mig. Hoppas det inte kommer mer nu.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: