VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lucka 24

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Julafton imorgon och jag har gjort en riktigt bra överraskning till min mamma, hoppas bara hon gillar den. För det är verkligen nåt jag aldrig gjort. Så det blir spännande och höra vad hon tycker. Vad det är får ni veta efter julafton..hehe..lite hemlig måste man få vara
 
Det är ju så att mamma och jag firar jul ensam sen några år tillbaka, varför? Vi har själva valt detta, och INTE pga nån osämja med släkten som bor i Trelleborg. Utan dom har vi bra kontakt med.
Men kan tycka det är riktigt mysigt och bara vara vi två, vi har köpt mat för över 500kr..haha. Prinskorv, ål, ägg, brunkål, brysselkål, sill, gravad lax, skinka (griljeras i skrivande stund)....jag har gjort egen romsås. Undrar om jag glömde nåt. ja ja isåfall kommer de bilder på detta efter jul.
Blir iallafall och äta julmat minst 3 dagar i rad...mumisgt ju
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: