VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nej är nej

Kategori: Fest/Party

 Go'midda!!
Dagen efter här. Pigg och vaken och som alltid INTE bakis. Nån som är avis..haha. Töväder ute, snyft...vill inte att snön försvinner ju
 
Hade en skittrevlig kväll hemma hos Linda & Alli igår, drack och skrattade och spelade bowling (wii). Tog en runda till flamman oxå, men som alltid på lördagar är där ganska tomt på folk. Men rätt skönt ändå, så slipper man de störigaste..haha. Kom faktiskt hem redan lite över midnatt.
 
Varför förstår inte vissa killar att ordet nej betyder NEJ!! Mig är de lixom inte lönt att "tjata" på, har jag nobbat så är de så de alltid förblir.
 
Nähä nu är de minsann dags och ta itu med tvätten. Sen ska jag bädda ner mig med massa serieavsnitt och nån film. Bra söndag kan jag tycka
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: