VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nybakat & sallad

Kategori: Dagens midda

 
Blev sugen på sallad idag så jag har bakat 4 franska baguetter, var även och lämnade 2 st hos mamsen och glad blev hon. Delar alltid med mig till henne när jag bakar nåt. Överraskningar är kul, både att ge och få, men mer att ge faktiskt.
 
Här är recept på baguetterna
 
 
 
Och här har ni mitt recept på salladen
 
 
 
Och nu tänker jag gå och bädda ner mig i sängen. Fick min mens idag och har så fruktansvärt ont så de strålar ut i hela nedre delen av ryggen och förblöder gör jag ju snart med, så tråkigt för så är de varje gång och finns inte en enda värktablett som tar bort de onda. Får tänka positivt med att typ på tisdag el onsdag är de onda borta...aj aj aj inte kul alls iaf
 
Sov gott, hörs imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: