VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

R.I.P efter 9 år

Kategori: Jag o min vardag

 
Satte sladdan från dammsugaren i kontakten i hallen som jag alltid gör eftersom den då räcker runt i hela lägenheten. Och vad händer jo de blir en poff smäll som var obehagligt hög. Dator och stereo blev helt tyst, jaha en propp tänkte jag. Ner i affären som ligger i mitt hus (Emmas Livs) och lyckliga jag får där tag i ett paket med proppar. Glädjen är som gjord denna lördag.
 
Kommer upp och sätter i en ny propp och startar dammsugare, ännu en ny poff och glädjen försvann i ett naffs Jaha då är de dammsugaren som gjort sitt tänker jag. Men envis som jag är så provar jag en gång till i en annan kontakt som går på samma propp och exakt samma händer.
 
Så nu är det lite sorg här eftersom jag måste göra mig av med min fina blåa dammsugare jag haft i 9 år...*snyft*!! Nu måste ni ju tycka synd om mig ju..hehe.
 
Ska kontakta vaktis på måndag, så nån elektiker kan komma och kolla med för säkerhets skull. En glödlampa vid datorn small ju bara timmarna innan detta med dammsugaren och de lukta då bränt från den.
Så nåt skumt har de nog uppstått här.
 
Titta så liten och söt den är
 
Nu blir de att rista mattor på balkongen så jag får dom nåtsånär rena, och dra fram kvasten och sopa golven.
Har som tur är redan hittat en lånedammsugare. Alli är snäll och lånar mig den efter helgen
 
Snart duschen och sen iväg på fest och ha skitkul, hörs imorgon
 
 

Kommentarer

  • Kim Hallberg säger:

    Hej, kan du rösta på min bild "Baby Bigfoot - KimsyVimsy". Som tack drar jag varje dag en dagens blogg:) http://www.blimamma.se/galleri?cat=&comp=7&sort=&user=0&pg=1

    Svar: Tyvärr men jag röstar aldrig på nåt, så kvittar de vad de gäller. och skulle jag göra detta, så väljer jag mina vänners barn först o främst. Men God Jul på dig iaf
    shaminelle

    2012-12-16 | 02:10:20
    Bloggadress: http://kimsyvimsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: