VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Som jag sagt från starten

Kategori: Jag o min vardag

 
Ätit mina tacos, hela 4 st tryckte jag i mig, och fy fasen så mätt jag blev. Har legat på soffan med helt tjock mage..haha...ja ja jag får skylla mig själv, men det är ju så förbannat gott. Fick hälften över, så middan imorgon får bli detsamma, Gör inget med tanke på hur gott det är.
 
Kollat X-factor med såklart. Och som jag sagt och trott från början så gick Awa & Benny till final duellen. Men måste ju säga att allas duetter ikväll var riktigt bra, även Isaks. Han är duktig på att sjunga men tyvärr inte i min smak. När Benny gjorde sin duett med Orup så var det en utav mina favoritlåtar så får man säga så här så säger jag att det rann nog till lite i byxan där..haha!! Nu är det bara och vänta med spänning på vem som vinner. Min gissning är Awa, vilket jag oxå sagt från första programmet, fast man vet aldrig. Benny kan ju ta hem det. Hade varit kul. För hur de än är så fixar ju Andreas ett kontrakt med henne och då är hennes sångkarriär räddad. fast kanske Orup oxå gör med Benny oavsett vad. Ska lätt ha deras plattor i så fall.
 
En liten dusch nu och sen inta soffan igen för finalen
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: