VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tror på 70 st

Kategori: Okategoriserat

 
Sådärja, nu har jag fått varor till beställningen. Linda har varit här en runda med alla ingredienser till lussekatter. Dubbel sats blir det att göra imorgon, tar väl en sisådär 5-6 timmar att göra gissar jag. Kul och baka som bara den, men framförallt kul att få göra det till nån annan och sen få ett utlåtande. Och precis som jag så vill dom INTE ha såna där små skrynkliga saker i..just de..russin heter det..haha!!
 
Hoppas på att kunna/hinna göra dom imorgon annars får det bli på torsdag.
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen med Smulan och kolla tv, eller nån film/serie. Känner mig ganska matt och frusen, vaknade så i morse, men sen blev de bättre och nu är de tillbaka igen. Hoppas inte nåt är på ingång som en sån där tradig förkylning. Då får jag ju helt enke supa bort den till helgen, för så kan jag inte ha det..haha
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: