VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var fasen finns dom

Kategori: Kläder

 
Har länge nu jagat nya vinterskor och nu är de lite panik när det kommit snö och det snöar just nu i massor. Har kollat runt överallt på nätet och hittar fan inte ett enda par jag vill ha. Eller så kostar dom flera tusen, nej tack!!
 
Har rotat fram de jag har i min garderob så de verkar som jag får använda dessa i år. Okej moon boots är ju popolärt trots mina Björn Borg har några år på nacken men knappt använda, detsamma gäller mina Bullhead kängor. Tur jag har nåt i alla fall. För kanske inte så lämpligt och springa runt i höga gymnastiksor hela vintern. Även om jag inte fryser så lätt. Men man behöver ju nåt som håller fötterna torra.
 
Tar tacksamt emot tips på var det finns snygga kängor som inte rånar bankkontot..haha
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: