VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

04.52

Kategori: Smått & Gott

Det var den tiden jag vaknade i morse. Suck...va trist det var för jag vaknade med världens mensvärk och har det än utan att det satt igång. Mår skit rent ut sagt. Ja ja nog om det, inget ni vill höra på.

Kunde inte somna om så jag slog på TV:n och kollade "Vakna med The Voice" och då börjar dom där prata om att Prinsessan ligger på förlossning. Så då var man ju bara tvungen och vänta på en nyhetsuppdatering. Jag har gissat på en flicka och kl: 07.00 gjorde Daniel ett tillkännagivande att de fått en liten flicka. Så rätt jag hade.
Rätt kul att vi får en drottning för andra gången i rad eftersom detta varit sällsynt genom åren.

Så...Grattis coh lyckönskningar till Victoria & Daniel



Kommentarer


Kommentera inlägget här: