VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äger världen..haha

Kategori: Tankarna flödar

Känns som jag äger världen just nu..haha. Ja vad menar jag med de. Jo har ett antal goa vänner, nytattuerad, lite dejter med pojkar..hehe..ekonomin är på topp. Och säkert mer, men trivs enormt nu. Även om jag alltid trivs med tillvaron och alltid är glad och positiv, men det är nåt mer just nu som jag inte kan beskriva med ord. Känns i alla fall riktigt bra, så nu vet ni de :P

Har nyss varit ute en runda plus på Ica, härligt väder kan jag säga. Känns som våren är på ingång. Ska i så fall bli skönt och få lägga vinterjackan och gå över till vårjackan.

Snart fredag och då ska jag på fest, sen på lördagen blir det fest hos mig, utgång båda dagarna med ju. Karaoke och Irländsk afton.

Nu blir de tvätta och städa resten av dagen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: