VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Amatörer

Kategori: Jag o min vardag

Idag har jag verkligen varit en datanörd. Suttit många timmar framför dumburken..haha. Men ibland kan det bli så. Det senaste jag gjorde skrattar jag fortfarande åt. Fick en film på 20 minuter av Sabina. Alltså hur kan bara göra en så dålig film, den tjejen kan inte ha många hemma..haha. Bara jag inte drömmer mardrömmar om detta inatt. Då får jag ju helt enkelt gå till en psykolog sen ju, usch vad jag är elak..haha. Synd jag inte kan lägga ut filmen här. Hade nog varit en syn för många kan jag säga. Men ni som känner mig o är intresserade, bara säg till så kan ni få titta...





Kommentarer

  • Filippa säger:

    Hej!

    Tror du att du kan skicka en länk till mig?

    Tack, Filippa.

    2012-02-07 | 11:42:38

Kommentera inlägget här: