VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Är inte den som.....

Kategori: Tankarna flödar

....brukar bli irritera eller liknande, men idag blev jag faktiskt det.

Skulle ju till biblioteket och skriva ut viktiga papper och då visar de sig att där är stänkt 16-29/2 pga underhållning och installering av nytt datasystem.
Inte så farligt kände jag, men sen kommer jag in på banken och behövde kontoutdrag där och då visar de sig att dom från den 1/2 tar en avgift för detta på 50 kr. Rena rånet ju.
Inte nog med att de tagit bort så man inte kan hämta ut kontanter, nu detta ockå.

Så visst hade jag väll rätt att bli lite irriterad.

Kom på en sak till nu i skrivande stund.
Vaktmästaren i huset har varken sandat eller saltat här på gården, så det är glashalt. Kan bli dyrt för husägaren om någon går och trillar.


Lite klagardag..haha..men jag är lika glad för det.

Har nu hittat en vän med skrivare, så alla papper blir klara till måndag...skönt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: