VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Denna måste ni prova alltså

Kategori: Recept

Började göra en sjukt god smoothie igår, den är så god så jag har svårt och låta bli och göra massa hela dagen. Men 2 st om dagen får minsann räcka. Dricker ju en proteinpulverdrink med bär på morgonen de dagar jag varit på gymmet.


2 dl lättmjölk
100 g jordgubbar
50 gram blåbär/hallon

Kör i en blender eller mixer eller vad du nu har tillgång till.

Lovar ni kommer inte ångra er när ni testat. Och ni som är rädda för kalorier så kan jag säga att denna innehåller ca 140 kalorier och mättar en bra stund.




Imorgon ska jag ut och handla och köpa hem galiamelon, kiwi och nån frukt till som jag ska prova och ha i min smoothie.

Har ni några goda tips så kom gärna med dom..tack på förhand



Kommentarer


Kommentera inlägget här: