VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En lille en paus

Kategori: Dagens midda

Ligger i sängen och kollar nya Hamilton filmen med snygge Persbrandt, fick ett ryck och tog en paus, en lille en....

Fick för några timmar sen hem alla möbler som jag varit och tittat på från ett dödsbo häromdagen, jättesnäll tjej. Fick allt gratis. En stor byrå, 2 vita hyllor och 2 hyllor i furu, en brudkista och en massa böcker. Ska ta kort på detta sen och lägga ut såklart. Men just nu står allt huller om buller i mitt vardagsrum och sovrummet ska göras om, lär ta några dagar. Behöver ju hjälp med att bära oxå.

Efter att dom varit här så kom mamma ner och hämtade en byrå som hon fått från samma ställe. Vi bestämde då att ringa efter pizza. Gott dagen efter ju. Som man brukar säga...en flottig dagen efter pizza. Fast denna var inte alls flottig, utan hur god som helst, godare än vanligt. Kan det vara för att Flamingo har bytt ägare, hoppas.

Har typ halva pizzan kvar, vilket är bra för då räcker den hela dagen/kvällen och jag slipper ut i köket och kocka.




wow, gick och lägga upp bild nu. Så då passar jag på att lägga upp en bild till, den med skorna som tillhör det förra inlägget ju.



Nu åter till filmen och snyggingen..hihi





Kommentarer


Kommentera inlägget här: