VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Flänga hit och dit!!!

Kategori: Jag o min vardag

Tog då alltså en liten power nap innan efter min goda soppa. Och ahr nu suttit massa i telefonen osv för det är tydligen så att jag har massor att göra imorgon. Allt på en o samma dag, så typsikt när man vissa dagar knappt ahr nåt alls. Ja ja... så hr verkar morgondagen se ut.

* träna 06.00-08.00
* Mitt vin kommer
* Netto för billig kycklingfilé, plus en runda till ica.
* 13.00 hämta möblerna jag fyndade igår
* Tvättetid 08.00-20.00, perfekt när man ska flänga hit o dit
* 18.30 promenad med Jimmy




Tror jag ska ta o ugnsbaka en bit lax nu o koka lite matvete till den, så gott o bara röra ihopa o äta, kanske lite svamp oxå




Kommentarer


Kommentera inlägget här: