VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

För dom nyfikna

Kategori: Jag o min vardag

Måndag och ny vecka och jag vet att jag inte bloggat i helgen, fy på mig..haha. Men blir tyvärr så varenda helg som jag varit ute och härjat, trots att jag aldrig blir bakfull.  Men det här med den så kallade..."dagen efter".. är ändå riktigt mysig och få ha för sig själv utan att behöva göra något annat än typ ligga i sängen och titta på film/tv/serier.

 


Nu till fredagen som var; Började med att jag ju bestämt att vara hemma och ta det lugnt, sen fick jag veta att mamma skulle få besök och att de skulle sitta och dricka lite. Blev att jag hängde på eftersom jag inte träffat de folken på ett tag. Vi hade hur trevligt som helst. Runt 23-tiden kände jag för att dra ner till "Flamman". Vilket jag var ensam om, så jag stack ner dit, tar bara ca 5 min att gå dit.


Där var vänner såklart som jag anslöt mig till. Vid stängning, närmare 01.30(tidigt men så är de på små orter ju) så stod de folk utanför som alltid, efterfest skriker många..haha. 2 killar kom fram och fråga om jag ville med dom, de hade taxi som stod o vänta. Och jag tänkte...varför inte...Så jag hoppa in i taxin med 2 totala främlingar och som vanligt så går jag på känsla o fick rätt. Dom var hur trevliga som helst, vi hamna i ett hus som den ena killen passa åt sina föräldrar. Där satt vi och prata och hade riktigt trevligt, dock sakna vi alkohol, fast vid 4-tiden kom en kille och lämnade av vin, gin och whiskey. Snälla som dom var så gav dom mig vinet. Relax är ju ett farligt gott vin, så jag blev såklart glad.


Timmarna gick och jag började tänka på hemgång, men de ville dom inte kännas vid, de ville ha mig kvar längre och att de skulle med mig hem senare för en dusch o sen att jag skulle med dom tillbaka o festa lördagkväll med.


Lånade en säng vid 10-tiden o försökte vila innan jag skulle promenera hem, men de gick inte alls. Ena killen var jättebusig och kunde inte vara tyst, sen kom andra killen oxå in o la sig i den dubbelsäng jag låg i. Han somna efter ett tag och så även den andra killen. Och då smet jag upp och iväg...hehe


Promenaden hem tog ca 40 min. Så jag var hemma på lördagen vid 14-tiden och hade då varit vaken i 30 timmar. Åt lite kyckling och la mig för att försöka sova, vilket jag gjorde i ca 2 timmar. Tog en dusch, försökte vila lite till men gick inte. Sen gick timmarna och det blev att se Melodifestivalen och lite serier o så. Somnade typ 2 på natten. Och är glad att killarna inte hörde av sig. För kände inte alls för att festa igen

Summan av detta är att det var en himla trevlig helg och lärt känna 2 nya killar som oxå var trevliga. Synd bara att jag alltid glömmer de här med att ta kort när jag är ute och härjar, får försöka komma på ett sätt att komma ihåg sådant. Bilder är ju alltid kul att ha





Kommentarer


Kommentera inlägget här: