VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gott om tid

Kategori: Dagens midda

Nu är jag klar här hemma med allt och dessutom fått i mig en god midda bestående av ugnsbakad lax, matvete, svamp, paprika, majs, gröna ärtor på en bädd av rucola.
Tidigt, jag vet..
Men bättre de än att precis innan man ska festa, för då är man så mätt och ingen alkohol får plata..haha





Nu ska jag ta det lugnt en liten stund och sen dags för duschen och göra sig klar. Men de går ju snabbt för mig. Jag är inte sån där mode fantast, så jag bara tar några kläder typ byxor och en tröja sådär, drar fingrarna genom håret, vilket i och för sig tar sin lilla stund med långt hår ner till rumpan(ja forfarande mitt äkta hår), inget smink osv heller som ska på plats, jag kör alltid naturligt.

Sen vid 17.30 börjar folket trilla in.

Hoppas på en bra kväll på krogen trots att det tydligen inte ska vara nån karaoke för att karaoke gänget inte kunde. Typiskt...
Men som alltid gör vi de bästa av det hela. Ska göra en mp3 skiva oxh och ta med mig dit så det blir lite mer ny och bra musik.


Önskar Er Alla En Trelig Fredag, så hörs vi imorgon!!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: