VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härligt väder

Kategori: Jag o min vardag

Tog på mig långkalsonger under byxorna, vantar o mössa förutom de vanliga kläderna för de såg så kallt ut. Väl ute så efter 5-10 min så var allt detta för varmt, så soligt och underbart väder trots viner med massa snö.

Fick gjort lite extra ärenden som jag trodde jag inte kunde fixa förrän om typ 1-2 veckor, men de gick redan idag. Kändes himla skönt.

Var såklart inom Ica och köpte lite frukt och grönt, vilket är ett måste i mitt kök. Upptäckte då att jag brutit nageln på högerhandens långfinger. Och det var ju ca 1,5 cm som skulle va så jag köpte en nagelklippar och fixade till nageln, gjorde ju skitont så långt ner. ja ni med äkta långa naglar ni vet hur de är..aj aj aj..usch.

Tog lite bilder på vintervädret i vår fina park.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: