VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Igenkänd kändis

Kategori: Jag o min vardag

Hände en kul sak som jag ringt runt och berätta för vänner och får väl dela detta med er kanske.
Så var börjar jag? JO.....

Är medlem på en sajt, vilken kan kvitta, har inte bild öppet där utan privat. Finns nötter överallt..haha
I alla fall så skriver en kille "Hej! Läget? Kram C från Perstorp.
Och jag bara tänkte.."inte du nu igen"..han skrev och tjata på mig för ca 1 år sedan om att han ville ses osv, sa till honom då att jaga annat, han var lixom inte singel ens och jag träffar inte upptagna killar. Jag svara att han inte skulle skriva till mig eftersom jag vet att han inte är singel. Sagt och gjort så kom han med att om det inte var jag som hade olika skor på mig på Flamman i fredags. Haha, och han hade ju rätt, så fick skriva lite till med honom och se hur han visste detta och det visade sig att han ju var med Madde på Flamman och jag satt ju och drack lite cider med dom två en bra stund, plus hade följe med dom hem så jag slapp gå ensam.

Haha, ibland är världen bra liten. Eller ja Perstorp är ju litet, men ändå.


Fatta hur mycke jag skratta när jag läste de han skrev om skorna..haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: