VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte ett dugg förvånad

Kategori: Jag o min vardag

Gick iväg för ett möte kl: 13.15. När jag väntat typ en kvart gick jag och kolla var personen blev av och då visa de sig att denne var sjuk. Inte ett dugg förvånad, så typiskt. Vadå, de kunde ju meddelat mig.
Nu gick jag ju inte i onödan så för skulle ju till Ica.

På Ica fick jag med mig mycke gott och billigt hem...



Massa goda grönsaker; socker ärtor, rucola, brysselkål och gröna bönor



Matlagnings yoghurt som är så gott och blanda med Dip Mix och doppa grönsaker i



Billig och kalorisnål saft, endast 1 kalori per dl saft.
oxå pressad citon i flaska till mitt dagliga vatten




Gott, nyttigt och mättande bröd. Bra för mig som har IBS, en macka om dan klarar jag tack vare detta brödet. Annars är det ju mörkt knäcke som gäller


Sen köpte jag ju lite annat med som tv-tidning, och lite salami och krabbstick

Kommentarer


Kommentera inlägget här: