VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Massa plock gratis

Kategori: Jag o min vardag

Varit iväg några timmar hos en tjej som håller på med ett dödsbo. Var där för att välja böcker som hon skulle kasta, hitta en hel del. Och mitt allt så kom de fram mer hon skänkte. Så jag tackade ja till en byro och 5 olika hyllor, så nu ska de inredas nytt i mitt sovrum. Sen även en sån där typ brudkista som jag velat ha i så många år. Plus en nästan helt ny platt tv, tror de är en 32", den fick jag riktigt billigt, så ut med tjock tv i sovrummet o in med den. Den har även fästen till väggen så de blir perfekt.

Nu vet ju jag vad jag har o göra hela helgen. Ja inte fredag för då verkar det som de blir fest med utgång. Ska aldrig mer säga lugna helger..haha..funkar inte nu ändå. Dyker upp massa skoj hela tiden nu ju, som inte går att missa. Så typiskt... Ja ja man lever ju bara en gång..haha










Kommentarer


Kommentera inlägget här: