VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mer beroende men nyttigt

Kategori: Jag o min vardag

Varit på Netto och Ica och fått hem mer till mina smoothies som jag blivit så beroende av..haha. Tur det är nyttigt i alla fall. Såå gott alltså. Ni som inte provat...GÖR DE...fattar inte varför jag inte provat detta tidigare. Eller jo de gör jag ju, de är ju för jag inte tycker om mjölk, men de smakar man ju inte i detta. Och sen är jag ju överkänslig när det gäller mjölkprodukter så får se hur länge jag klarar de,
 hoppas på alltid





Kollade grammis galan inatt, men tyvärr inte hela, orkade inte riktigt ligga o titta så många timmar. Men de jag såg var kul. Mycke ögongodis...haha..eller vad säger ni som kanske oxå tittade?





Kommentarer


Kommentera inlägget här: