VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min vecka

Kategori: Jag o min vardag

Måndag/idag då:

* Tvätta
* Städa
* Fixa klart alla papper inför mötet imorgon


Tisdag:

* Träna
* Möte kl: 13 (håll tummarna)
* Ica och köpa hem dagligvaror
* Ut på promenad om de inte är för halt för knäet

Onsdag:

* Träna
* Promenad
* Städa/rensa min laptop
* Har planerat att bjuda ........ på midda (hemlis..hehe)

Torsdag:

* Träna
* Promenad
* Jobba kl: 19-23 ?????????

Fredag:

* Träna




Oxå söker jag såklart jobb mellan 2-3 timmar/dag


Och sen kommer då helgen och det är dags för Marie att ha en lugn och vit sådan. Har ju för fan festat 5 helger på raken nu. Måste nog verkligen ta en liten paus känns det som. Så hoppas det inte händer nåt som jag inte kan motstå..haha. För helgen efter blir det garanterat ut vad jag vet nu.


Mer lär ju tillkomma under veckan, men just nu är där inte så mycke inplanerat. Passar mig bra eftersom jag gillar och ta dagen som den kommer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: