VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

När lusten inte infinner sig

Kategori: Dagens midda

Nu är här äntligen klart och skinande rent, skönt och mysigt. Låter ju nästan som jag aldrig städar..haha.

Skulle gjort soppa till midda idag, men har inte varit hungrig eller sugen på mat alls, så vid 19-tiden kom jag på att jag bara ätit ett knäcke. Så det fick bli en färdigrätt, en fiskgratäng med räksås, sån där god med mos oxå ju, Icas egna märke. Duger bra när man inte har nån matlust och inte orkar stå och laga mat. Men såklart gjorde jag den i ugnen, gillar inte alls att micra mat

Den var ju billig förra veckan, 2 st för 25 kr.





Så gott och man blev lagom mätt!!
Måste nog till Ica en sväng imorgon, börjar få ont om frukt och grönsaker. Och det kan jag verkligen inte leva utan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: