VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sista för idag

Kategori: Dagens midda

Nu är jag klar med allt som skulle göras idag, äntligen. Nyss fått i mig ugnsbakad lax och en sallad. Var inte hungrig fast jag inte ätit sedan igår vid 18-tiden. Men dumt och festa på tom mage. Blir alltid av med aptiten när jag vet att jag ska festa, skumt de där. Någon som känner igen sig med detta fenomen?

Nu blir de en dusch och göra sig klar och sen kommer tjejerna och festar med mig. Hoppas på en givande kväll. Men blir ju inte roligare än man gör det och jag har aldrig tråkigt.



Hoppas att ni alla får en bra fredag. Och gör inget som inte jag skulle gjort..hihi...eller hur Sabina

Kommentarer

  • Sabina säger:

    HAHAHA, jag kommer vara sååååå duktig idag.

    Men inte du :P Mohaha

    2012-02-10 | 15:24:54
  • Marie säger:

    Usch va du luras Sabina..haha

    2012-02-10 | 15:39:35

Kommentera inlägget här: