VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Skräcktimmar

Kategori: Jag o min vardag

MIn balkongdörr gick sönder för några timmar sedan, gick inte att stänga den eller något alls. Och vi som fick den och alla fönster utbytta för ca 6 mån sedan. Bra skit kan man säga.

Ringde vaktis, han kom med en kille och kolla, de lova o komma igen, timmarna gick, ringde husägaren o han fick fart på dom. 10 min prick så stod dom här o har nu fixat dörren. Den är trasig, men det gäller och öppna uppåt så dörren fälls inåt, typ vädringsläge. Men det kan jag vara utan, huvudsaken är att den går o öppna o stänga.

Polsk skit kan jag och flera andra intyga. Förstår inte hur man kan beställa från Polen med tanke på när nåt går sönder. men så är de när förra delägaren försökte spara pengar.
Och sen saknas ju ett fönster i mitt kök som inte blivit utbytt, men inte gjort så mycke pga att det varit/är vinter nu ju.

Detta har varit rena skräcken idag några timmar, tänk själv helt kallt o blåser bra där ute. Och alla saker i vardagsrummet som inte tål kylan som jag hade fått flytta på om de inte gått o laga dörren.

Men nog om detta, nu är det fixat o jag är glad igen....


Ikväll blir de lugnt med helstekt grishals som är i ugnen nu, vet inte om jag ska ha sås o potatis till detta, nåt jag sällan äter eller om jag ska göra egna pommes. Får fundera på det en stund till tror jag.
Men en lugn hemmafredag ser det i alla fall ut att bli.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: