VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tydliga symptom

Kategori: Jag o min vardag

Fick gå och bädda ner mig i sängen för ett par timmar sedan. Nyser, snörvlar och frossar och känner mig riktigt matt och orkeslös. Kan det vara en förkylning på ingång eller bara ett litet virus..hmm..vill inte. Men har nu upptäckt att frossan betyder en feber på 38,2 grader.
Har 36 grader i vilotemp, så man kan ju verkligen säga att jag har feber.

Ska ner nu i tvättstugan och slänga in den sista maskinen och sen bädda ner mig igen. Så någon direkt städning har det tyvärr inte blivit än, men det finns det tid till imorgon om jag mår bättre då, annars får de ju helt enkelt vänta tills jag mår bättre.
Går ingen nöd på det inte. För som ni alla vet har jag ju städmani...haha.
Folk säger det till mig alltsom oftast så jag får väl erkänna, tycker ni inte det?..haha!!!










Kommentarer


Kommentera inlägget här: