VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Underbara söndag

Kategori: Tankarna flödar

Vilken underbar dag, solen skiner och det är rena vårvädret i Skåe, så härligt. Så idag är ett måste att ut och gå minsann.

Vad gäller helgen så ångrar jag inte en minut att jag hade en lugn och vit helg. Har varit riktigt skönt faktiskt. Och detta trots att 4 personer sms:a mig igår om fest och tjatade och hade sig, men jag stod emot och sa blankt NEJ!! De ni, trodde ni aldrig va..haha
Och ändå var där en ny dejt inblandad..hehe. Men de får vi ta nästa helg. Då är jag ju bjuden på fest båda dagarna. Sen om jag går båda, ja de får vi se då. Men helt klart fredagen i alla fall.

Nu ska jag bråka lite med dammsugaren. Varför ska den alltid "bita" en i hälarna, förstår inte de. Men ni känner säkert igen att ni oxå varit med om detta..haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här: