VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vad sägs om måndag?

Kategori: Tankarna flödar

Ja vad säger ni, inte alla gillar måndagar. För min del har jag aldrig funderat mycke på de här om olika vardagar. Fast alla längtar vi ju till helgerna såklart. Sova lite längre på morgonen, vara uppe till sen natt, inga förpliktelser direkt osv osv.

Idag vaknade jag vid 7-tiden av att jag låg och garvade som faen, kunde knappt sluta. Undrar vad jag hade drömt. Men bättre de än läskiga mardrömmar som känns allt annat än overkligt. Man har så svårt och somna om då om man vaknar mitt i natten.

Så vad händer idag gott folk?
Själv ska jag köra vidare på mitt möbleringsstädande med sortering osv. Hoppas verkligen bli klar idag, måste jaga bärhjälp oxå. Har lite som jag verkligen inte kan rubba på ensam.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: