VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var tar dom vägen???

Kategori: Tankarna flödar

Onsdag och mitt i veckan, var tar alla dessa dagar vägen. Hinner ju knappt med. Snart helg igen. Fast då blir de ju fest med utgång. Usch varit så många helger på raken nu, dags och ta sig i kragen och ta lite lugna helger tror jag. Sen kommer våren och sommaren med massa fest ute och grilla och sånt där. Bättre och spara sig tills dess kanske, ja om jag kan..haha.
Men sen går ju tankegången som så att ha roligt så länge man lever så varför då inte ha det. Fast man kan såklart ha roligt utan alkohol oxå, det vet jag mycke väl.

Sitter just nu och väntar på min bärhjälp Linda, hoppas hon inte glömt mig :P. Nä de tror jag inte, hon hade ju ärenden innan mig som sagt. Ska bli skönt och få bort det överflödiga här i lägenheten. Så man kan städa av ordentligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: