VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Växjö inleder med Bananer

Kategori: Jag o min vardag

Nu är det dags igen för årets Melodifestival. Och fast det inte är som förr så är de ändå nåt jag följer. Blivit en tradition ju. Sen är allt med musik roligt och intressant.
Satte precis på radion pga grannen ovanpå spelar arabmusik superhögt, jobbigt. Och då kommer låten med Sean Banan på radion..haha. Har aldrig lyssnat i förväg, men värkar bli så idag.


Deltävling 1 i Växjö den 4 februari
1.
Sean Banan – "Sean Den Förste Banan"
2.
Abalone Dots – "På väg"
3.
The Moniker – "I Want To Be Chris Isaak ..."
4.
Afro-Dite – "The Boy Can Dance"
5.
Dead by April – "Mystery"
6.
Marie Serneholt – "Salt And Pepper"
7.
Thorsten Flinck & Rev... – "Jag reser mig igen"
8.
Loreen – "Euphoria"

Vem tror ni vinner? Kan ju bara gissa för skojs skull innan man hört låtarna, så tror på att Marie och Dead By April går vidare, men får lyssna o kolla imorgon o se om jag tycker samma då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: