VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Veckan går mot sitt slut

Kategori: Tankarna flödar

Då lider ännu en vecka mot sitt slut, tycker tiden går alldeles för fort nu. Vill ha ett jobb innan jag blir utstämplad. Söker säkert minst 10-15 jobb i veckan, och även utanför Skåne. Men hopplöst. Arbetsmarknaden är ju sämre nu oxå. Men jag ger mig inte. Jag SKA hitta ett jobb, och de brukar ju ske när man minst anar det.

Angående sovrummet så är jag inte riktigt klar, orkar inte mer ikväll så får ta resten imorgon. Men det går i alla fall och vara där inne utan att köra slalom fram till sängen..haha.

Nya veckan som kommer imorgon har jag inget inbokat vad jag vet än, känns rätt skönt. Ska bara skicka nytt kassakort, träna på morgonen och lite eftermiddagspromenader. Oxå såklart magasinera det överflödiga här hemma efter möbleringen och sorteringen.

Ska försöka ut så mycke som möjligt nu när det är härligt mycke snö.


Tror jag ska läsa vidare i boken jag började på igår, en av Liza Marklund, glömt vad den heter just nu i skrivande stund.


Natti på er så hörs vi imorgon




Kommentarer


Kommentera inlägget här: