VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vitt och BB

Kategori: Tankarna flödar

Så jäkla underbart....
Snön börja vräka ner här runt 23-tiden och nu en timme senare så tittar jag ut och där är minst 1 dm. Hoppas det fortsätter hela natten så jag får vakna upp till minst en halv meter..haha.
Inte många som tycker om mig nu. Men de som känner mig vet hur mycke jag gillar snö, bland de bästa jag vet, OCH julmust ju..haha.

Nu till något annat...
Satt och kollade in årets delatagare i Big Brother på deras hemsida och ser en kille jag tycker mig känna igen. Och, jodå..mycke riktigt gör jag de. Och detta för att han varit hemma hos mig och festat, tror det var sommaren 2003 eller 2004. Får man skriva ut namn? Nja, vet inte. Men ja, jag gör det ändå. Tenny heter han. Dock så var han ett antal kilo mindre när han var här och förändrtas en del, men de gick inte att ta miste ändå. För mitt sätt att känna igen folk på är ögonen, även om jag inte träffat honom på så många år. Fast vi har haft en del kontakt på nätet då och då via en sida som vi båda är medlemmar på och det var även så vi kom i kontakt med varandra.
Så nu är det ju nästan bud på att följa programmet via play, för jag har ju inte kanal 11, eller TV 11 kanske den heter.

Nu blir det sängen och nån film eller avnitt från nån serie






Kommentarer


Kommentera inlägget här: