VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

40 minuter

Kategori: Jag o min vardag

Har faktiskt tagit en powernap på 40 minuter, kände mig så frusen och smånannig i ögat efter duschen tidigare i förmiddags. Så behövde nog den eftersom jag bara sov ca 4 tim inatt. I vanliga fall klarar jag mig på dessa få timmar. Kan ha med vinter o mörker o göra. Plus att vi har skumt väder, skiftar från dag till dag hela tiden. Börjat ge upp om att vi får nån snö här nere i Skåne. Trist, mycke trist. Jag sm gått i nästan ett helt år o längtat...*suck*.

Visst jag, kom på en sak...fy fy fy på mig, glömt o skriva ut vågens förutsägelser dag för dag i flera dagar nu. Usch, gillar inte när de blir så att jag tappar bort mig. Visserligen inte dödsviktigt, men ändå. Får ta och fixa de under dagen. Eller vad säger ni?

Nu ska jag snart iväg till Netto och fynda lite, finns en del billigt enligt reklamen. Så får se vad jag får med mig hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: