VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

90 minuter

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade kl: 5.32 idag. Tog kort därefter cykeln ner till gymmet. När jag kom var där 2 personer, och en halvtimme senare blev jag ensam. Riktigt skönt och kunna köra på i ett sträck utan att behöva vänta på någon som är där jag vill vara.
Så det blev 20 min på löpbandet och därefter 8 övningar, och avslutade med 20 min rodd. Får ju vara försiktig med knäet. Har fått en tid till MR den 26 januari. Ska bli skönt och få veta om där är nåt illa med knäet eller om de håller på att läka, bara att det tar sådan tid.


Får väl försöka få i mig nåt att äta, är inte så glad för mat så här tidigt på morgonen. Men ett måste ifall träningen ska göra nytta. Annars bryts ju musklerna ner igen.

Har förresten beställt proteinpulver från gymvaruhuset som jag ska dricka efter varje träning, blir nog lättare och få i sig tidig morgon än massa mat. Hoppas min beställning kommer nu under veckan.




Jag tog en med jordgubbssmak och 2 st med chokladsmak



Kommentarer


Kommentera inlägget här: