VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Alltid för mycke

Kategori: Dagens midda

Nyss ätit midda, hade en färdig köttgryta i frysen, var bara och värma och koka lite pasta till. Ja lite ja..haha..kokar alltid för mycke pasta så jag får kasta typ hälften, och aldrig lär jag mig. Känner ni igen er med detta konstiga fenomen???
Lättar med ris, man tar 3/4 dels dl oxå blir de lagom, eller kokar 2 potatisar så är de ok. Men inte pasta, kvittar hur jag gör så blir de alltid för mycke..hmm





Mått illa sen ungefär i middes, står mig upp i halsen, fattar inte vad det är. Men äta gick i alla fall, hoppas de går över snart igen. Är ju tänkt att ut och gå ikväll med  Jimmy. Men nog inte så road om jag mår så här. Får gå och lägga mig i sängen med tv och se om de släpper. Ändå drygt 2 tim till den planerade promenaden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: