VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det här med fisk

Kategori: Dagens midda

Alltså jag skulle kunna äta fisk varje dag, särskilt lax. Det är ju så gott. Är ju inte den som äter kött så ofta, aldrig varit så förtjust i det. Men däremot kyckling.

Tillbaka till fisken så har jag nyligen avnjutit min midda bestående av ugnsbakad lax och även ugnsbakade grönsaker.



Härligt gott var detta.

Så vad göra nu en lördagkväll. Har inga planer alls. Men känner mig på bushumör i form av party till max och ut och göra någon ort osäker på något uteställe. Men tyvärr får man inte någon med sig idag, plus att folket har ont om pengar. Så jag får nog snällt stanna hemma och ta det nästa fredag istället. Fast då ska folket på Flamman för det är karaoke, och hur kul är det. Det stället drar samma folk, man kan det utan och innantill. Finns knappt drinkar de kan blanda och dåligt urval på öl och cider. Men blir väl så när det inte läggs ner tid och energi på att göra det bättre.

Varför inte utöka och göra tavlor med drinkförslag och kvällens drink och lite annat smått och gott, sådant fanns det för ett antal år sedan. Fast då var det en annan ägare och han tänkte på sina kunder.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    du kan ju ta över flamman , du gör god mat och kan goda drinkar :)

    2012-01-15 | 09:01:11
  • Marie säger:

    Haha, det skulle väl varit nåt. Men tackar för ditt fina tycke

    2012-01-15 | 13:42:07

Kommentera inlägget här: