VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En funktion som ger många tillfredsställelse

Kategori: Dagens midda

Precis kollat dagens avsnitt av serien "Revenge". Gillar skarpt att tv3play finns, eftersom serien krockar med CSI Miami på kanal 5. Och det här med att spela in på min dvd är evigheter sedan jag gjorde och orkar inte längre. Mycke bättre att många kanaler har play funktionen. Plus att jag är medlem på en sida där man kan ladda ner dagens avsnitt av många tv-program, såklart en laglig sida. Man får begära att gå med och sen ge en anledning till varför just du ska vara med. Min var att jag på mitt senaste arbete jobbade 2-skift, mycke övertid och extra på helgerna, så jag missade ofta mina favoritserier. Och det gav mig inträde redan dagen efter jag gjort min förfrågan.

Annars under kvällen har jag suttit och besvarat massa viktiga mail och annat pappersarbete, plus att sista räkningen för denna månad är betald.

Såklart tagit en paus med lite midda, idag blev det; ugnsbakad lax med stekta färska champinjoner som jag rörde ihop med matvete och några brysselkål bredvid. Riktigt gott och kräver inga kryddor alls, inte ens salt.
Man blir riktigt mätt oxå på matvete, bara och ta 1/2 dl och koka på lägsta värmen i 15 min och sedan dra bort grytan från plattan och låta stå och dra i ca 5 min.




Nu ska jag ta hand om lite innan jag ska krypa under täcket med en bok eller film. Får se vad jag känner för när jag väl kommit så långt som till sovrummet...

Sov gott så hör vi imorgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här: