VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En sådan power dag alltså

Kategori: Jag o min vardag

Idag har jag varit riktigt duktig tycker jag, ja om jag får säga det själv...haha. Nyss varit ute på promenad i 1,5 timmar med min vän Jimmy. Och i morse var jag ju och tränade lika länge. Så det kan man väl verkligen kalla en dag full med motion och träning, och imorgon ska jag på det igen.

Min plan är att träna varje morgon mån-fre. Ta promenade varje dag, utom möjligtvis att ha lördagen som en vilodag. Men det får vi se då. Finns säkert de dagar istället som de spöregnar och man inte känner för att gå, så då kan ju de vara vilodag från promenad istället.
Känns härligt att ha kommit igång igen. Man känner sig så mycke piggare när man håller igång på olika sätt, även om jag alltid är pigg och sprallig, men just träning gör ju nåt helt annat med kroppen.

Nu blir det en dusch och sen eventuellt lite frukt till CSI kl:21









Kommentarer


Kommentera inlägget här: