VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett måste mellan varven

Kategori: Dagens midda

Tog en paus i mitt röjande här hemma och fixade till lite midda; vitlöksbiffar och ugnsbakade grönsaker blev det idag. Gott...

Och paus är ju något man är i behov av när man är flitig som bara den tycker jag. Eller vad säger ni? Klart ni håller med!!





Blev bjuden på fest hos Jimmy för en stund sedan, men ska INTE dit. Dels för att jag inte vill, plus en riktig apa som ska dit. Hon är inget o träffa om man inte måste, och det måste jag inte. Umgås inte med folk som inte kan bete sig som vuxna. Är man så pass gammal som närmare 60 år, ja då borde man varit vuxen för längesen, men inte hon inte. Tror hon är avundsjuk på hela mig av någon konstig anledning som är riktigt löjligt. Vadå, alla blir vi ju gamla någong gång. Bara att acceptera.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: